Priser & betingelser

Få svar på dine spørgsmål

Vi har her samlet et overblik over priser og betingelser*.

Her finder I også svar på de mest stillede spørgsmål.

I er velkomne til at kontakte os på mail eller telefon, for at høre nærmere.

* Priserne er vejledende. Vi tager forbehold for trykfejl og ændringer i angivet priser. Kontakt altid husets værtinde, Kirsten Larsen for at høre nærmere.

Leje af ét eller begge af vores lokaler, foregår ved at kontakte Vommevads værtinde, Kirsten Larsen.

Her aftales dato mv. i fællesskab.

I kan kontakte os her.

Lokaleleje*:

  • Leje af den lille sal: 1.600,-
  • Leje af den store sal: 2.080,-
  • Leje af begge lokaler: 2.630,-

Lokaleleje er inkl. varme & rengøring.

Miljøafgift pr. person: 30,-

Reservationsgebyr: 2000,-

Reservationsgebyret fratrækkes ved afregning af festen.

NB! Reservationsgebyret tilbagebetales ikke ved annullering.

Du kan læse mere om priserne her.

Ved leje af husets lokaler, skal maden altid købes af forsamlingshuset.

Det er tilladt at medbringe egne drikkevarer mod et tillæg på 50 kr. pr. kurvert.

Se vores store menukort her. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har andre ønsker end de fremviste.

Serveringsdamerne står for serveringen af mad samt oprydning.

Pr. serveringsdame 125,- pr. påbegyndt time.

Det er forsamlingshusets værtinde, der arrangerer antallet af serveringsdamer.

Borddækning*:

  • Op til 50 pers. 500,-
  • 50-100 pers. 1.000,-
  • 100-175 pers. 1.200,-

Lys, servietter, duge og blomster i vaser er inkluderet i prisen.

Øvrige pyntegenstande er eget ansvar at medbringe. Oppyntning aftales med værtinden, ved booking af lokale.

 

Det er muligt at bestille maden hos Vommevad forsamlingshus, uden leje af lokaler.

Se vores store menukort her.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har andre ønsker end de fremviste.

Du finder årets prisliste og brochure her.

Her vil du se et overslag over priser og menukort.